czwartek, 27 czerwca 2024

W Krainie Legend

Udało mi się w końcu obfotografować "W Krainie Legend", czyli grę, którą ilustrowałam dla Muduko

Jest to kontynuacja nagrodzonej tytułem Gry Roku dla Dzieci "W Krainie Baśni"!
---
Obie gry są ze sobą kompatybilne — można łączyć ze sobą plansze "Krainy Baśni" i "Krainy Legend" tworząc jeden wielki obrazek.
---
W "Krainie Legend" spotkacie słowiańskie stwory (m.in. Licho, Zmorę czy Leszego), postacie znane z podań (m.in. Pana Twardowskiego, poznańskie koziołki czy króla Popiela) oraz jeszcze więcej ukrytych przedmiotów do odszukania!
---
Więcej zdjęć oraz materiały pokazujące proces tworzenia ilustracji wrzuciłam na moje behance: KLIK







 


 







Wszystkie plansze z "W Krainie Legend" na jednym zestawieniu:


A tu etapy pracy:

















Wszystkie plansze, z obu części w komplecie:


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz