niedziela, 9 czerwca 2024

Targi Książki w Opolu

 Wczoraj brałam udział w Targach Książki w Opolu 🥳

Dzięki heroicznym staraniom Wydawnictwo Nasza Księgarnia udało się sprowadzić na targi egzemplarze "Bepy i Ziemianina", które dopiero co opuściły drukarnię i jeszcze pachniały farbą 💪.
Książka była tak świeżutka, że nawet ja miałam wczoraj pierwszy kontakt z wydrukowanymi egzemplarzami.
A co najważniejsze: WYSZŁA ABSOLUTNIE PRZEPIĘKNIE! Serio, jestem zachwycona i puchnę z dumy. Uważam ten tytuł za moje największe dokonanie w dotychczasowej karierze. Jest mądra, zabawna, pełna akcji i bardzo ładna. KONIECZNIE SPRAWDŹCIE SAMI! 😍

Naklejki, pocztówki oraz PIECZĄTKA, która nawiązuje do historii, zrobiły robotę — bardzo dziękuję za każdy uśmiech po wylosowaniu naklejki i każdą pomoc w przybiciu pieczątki! Bardzo się jaram, że tyle osób kupiło "Bepę" przed premierą i na wstrzymanym oddechu czekam na Wasze wrażenia po lekturze! 😬🤞

Bliskie Spotkanie pierwszego stopnia — do pierwszego KONTAKTU z "Bepą" doszło na Stoisku Naszej Księgarni:


Historyczna chwila — pierwszy autograf w "Bepie"!:


Pieczątka, którą wbijałam Wam w książki i na pocztówki:


 

Czy to Crossover episode?! 
Przy okazji Targów spotkałyśmy się z Wiktorią z @slavicbook@slavicbook i wymieniłyśmy się dedykacjami w naszych nowych komiksach!

 

 



Przy okazji targów, gościłam też w Radiu Opole, gdzie miałam ogromną przyjemność porozmawiać o "Bepie" z Witoldem Sułkiem. Naszej rozmowy posłuchacie dziś w Radiu Opole. Omawialiśmy książkę, przyszłość serii i ilość oczu bohaterów. Będzie też prawdopodobnie możliwość odsłuchania rozmowy po fakcie — na pewno wrócę tu wtedy z linkiem!






Jeszcze raz dziękuję wszystkim za rozmowy i spotkania! A już w przyszłą niedzielę widzimy się na Pyrkonie!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz