niedziela, 16 czerwca 2024

Pyrkon

Pierwszy Pyrkon w moim życiu już za mną!

Wielkie podziękowania dla mojego najlepszego na świecie męża, będącego autorem fantastycznej czapki z folii, która budziła podziw każdego odwiedzającego mnie czytelnika, oraz dla Bartka z NK, który przez cały dzień był mi towarzyszem rozmów, prywatnym fotografem i koordynatorem spotkań, dbającym, żebym zawsze była we właściwym czasie i miejscu. No i oczywiście wielkie podziękowania dla Wydawnictwa Nasza Księgarnia, które mnie na Pyrkon sprowadziło i zorganizowało cały mój tam pobyt!

Jestem super pozytywnie zaskoczona ilością odwiedzających mnie osób, tym ile dziś podpisałam "Bep", tego jak pozytywnie ludzie reagują na ten komiks i jak ciekawe rozmowy wywiązały się z dyskusji na jego temat!

Brałam udział w ciekawym panelu dyskusyjnym, byłam na dwóch sesjach autografowych, odwiedziłam moją planszówkową redaktorkę Kamilę w Muduko i otrzymałam piękny portret mojej Nuty od czytelnika, który przyszedł się ze mną spotkać! Super wyjazd wart zmęczenia, ale teraz przez tydzień będę milczała, żeby dojść do siebie po tylu rozmowach.


Obowiązkowy punkt podczas pobytu w Poznaniu

 

 


I want to belive


Pyrkonowa Strefa Autografów:


 

Portret mojej Nuty otrzymany od czytelnika:


 

Panel dyskusyjny o książkach dla dzieci:


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz