piątek, 30 sierpnia 2024

Raport z sierpnia


 Byliśmy na tygodniowym urlopie w Szczecinie. Przy okazji zwiedziliśmy Wolin, Międzyzdroje i Świnoujście. Choć same miasta nas nie urzekły, widok morza po dłuższej przerwie był niesamowitym przeżyciem.


Po trzech iteracjach, niezliczonych poprawkach i zmianach, skończyłam pracę nad storyboardem do drugiego tomu "Bepy i Ziemianina". Teraz leży u wydawcy i czeka na feedback redakcji (trzymajcie kciuki!).

Byliśmy na świetnym koncercie Murmur Mori — pieśni wypraw krzyżowych w Ratuszu Wrocławskim. To był wspaniały event i miło spędzony wieczór. Jestem jedną z tych osób, które na YouTube podbijają wyświetlenia średniowiecznych wersji piosenek Eminema, więc to 100% moje klimaty!

Wydawnictwo Muduko ogłosiło zapowiedź "Tropicielonautów", czyli fantastycznej, pięknie wykonanej i autorskiej gry komiksowej, którą zaczęliśmy z Michałem tworzyć w 2014 roku! Nie mogę się doczekać chwili, kiedy będziemy mogli śledzić wasze reakcje i czytać recenzje — premiera tej jesieni!

We Wrocławiu upały wciąż trwają. Ja zdecydowanie wolę chłodniejszą pogodę, więc aurę ostatnich miesięcy mogę podsumować słowem "padaka". Na szczęście we wrześniu lecimy na północ, gdzie odpocznę od skwaru.

Z okazji urodzin Michała byliśmy w Jaworzynie Śląskiej, gdzie znajduje się największe w Polsce muzeum kolejnictwa. Z jakiegoś powodu bardzo kochają tam Tomka Pociąga...


Ten miesiąc minął mi na kończeniu storyboardu do "Bepy 2", powolnych przygotowaniach do premiery "Tropicielonautów" i wdrażaniu się w nowe projekty, nad którymi będę pracować w nadchodzących miesiącach.

Wrzesień i cała końcówka roku zapowiadają się intensywnie, dlatego bardzo się cieszę, że zbliża się mój ostatni długi urlop w tym roku — przyda się naładować baterie przed nadchodzącymi wyzwaniami!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz