środa, 29 maja 2024

Targi Książki w Warszawie

W niedzielę miałam okazję wziąć udział w Warszawskich Targach Książki, które odbywały się pod Pałacem Kultury w Warszawie. 


Wraz z Marcinem Przewoźniakiem, oraz Pawłem Gierlińskim dyżurowaliśmy na stoisku Wydawnictwa Olesiejuk. Wraz z Marcinem podpisywaliśmy "Baśkę i Maksa. Język polski nie z tej ziemi".




Targi książki to najlepsza okazja, żeby spotkać się i porozmawiać z czytelnikami. Zawsze i niezmiennie jest to zastrzyk energii i motywacji. Szczególnie kiedy czytelnicy wracają przy okazji kolejnych targów starsi, ale wciąż entuzjastycznie nastawieni do moich książek!

Dwa lata temu, na Warszawskich targach książki odwiedził mnie Franek z rodzicami i sprezentował mi taki, wspaniały rysunek powstały po przeczytaniu "Opowiem Ci mamo, co robią koty". W tym roku, już starszy, znów złożył mi wizytę i tym razem przyniósł "Baśkę i Maksa". 

Tu rysunek, autorstwa Franka, który dostałam dwa lata temu

Równie mocno ucieszyła mnie wizyta Basi, którą również poznałam na targach, dwa lata temu. O naszym spotkaniu pisałam tutaj: KLIK
Basia to fanka i znawczyni komiksu. Nie tylko jest zapaloną czytelniczką, ale także uzdolnioną twórczynią. Tutaj możecie zobaczyć komiks, który mi sprezentowała. Czuję, że polskie środowisko komiksowe wkrótce zyska nową gwiazdę ;)

 

Po dyżurze na Targach Książki udałam się na piknik zorganizowany w Ogrodach Radia Trójki w ramach Festiwalu Ojce i Dziatki. Wraz z Bogusiem Janiszewskim poprowadziliśmy tam Kurzolowe spotkanie — rysowaliśmy Kurzola, mierzyliśmy jelito cienkie i grube, zastanawialiśmy się, jaki kolor powinien mieć strach i oglądaliśmy domek Kurzola

Zdjęcie: Agora dla Dzieci

Zdjęcie: Międzypokoleniowy Festiwal Literatury Dziecięcej - Ojce i Dziatki 

Zdjęcie: Międzypokoleniowy Festiwal Literatury Dziecięcej - Ojce i Dziatki 

Zdjęcie: Międzypokoleniowy Festiwal Literatury Dziecięcej - Ojce i Dziatki 

Zdjęcie: Międzypokoleniowy Festiwal Literatury Dziecięcej - Ojce i Dziatki 

Zdjęcie: Karolina Oponowicz

Zdjęcie: Agora dla Dzieci

Zdjęcie: Agora dla Dzieci

Zdjęcie: Agora dla Dzieci

Bardzo dziękuję wszystkim za liczne przybycie, rozmowy, upominki, zbite piątki i miłe chwile. Do zobaczenia przy kolejnej okazji! A najbliższy rozkładowy przystanek na Targach Książki w Opolu, gdzie będzie już można przedpremierowo kupić "Bepę i Ziemianina"!!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz