czwartek, 2 maja 2024

Bepa i Ziemianin - Zapowiedź

Miałam wrzucić tę zapowiedź za dwa tygodnie, ale widzę, że okładka już krąży po sieci i przesyłacie mi o nią pytania, więc napiszę dwa słowa już dziś 😊

Do tej pory, pytana o moją najlepszą książkę, zawsze polecałam "Zaginioną wyspę" - od teraz "Bepa i Ziemianin" wskakuje na zaszczytne pierwsze miejsce 🎉

Jest to mój pierwszy pełnometrażowy komiks — samodzielnie wymyślony, narysowany i napisany. Przeżyłam przy pracy nad nim o 50 kryzysów twórczych więcej niż zwykle, ale sądzę, że warto było!

  • Jeśli lubicie wartką akcję, absurdalny humor i nieszablonowe historie, to jest to komiks dla Was.
  • Jeśli jesteście dziećmi — to komiks dla Was!
  • Jeśli nie jesteście dziećmi, to też komiks dla Was!
  • Jeśli szukacie w książkach nie tylko rozrywki, ale też przesłania i refleksji, również znajdziecie ją w tej książce.
  • Jeśli lubicie zadawać sobie pytania filozoficzno-etyczne i dumać nad sensem wszechświata — to również historia dla Was!
  • Jeżeli lubicie dobre komiksy (i książki w ogóle), to zdecydowanie jest to książka dla Was — przeczytajcie koniecznie!
"Bepę" już teraz można zamawiać w przedsprzedaży na stronie empiku, gdzie znajdziecie też kilka pierwszych rozkładówek do przeczytania: PRZEDSPRZEDAŻ

Jeśli macie kupić jedną moją książkę, to gorąco polecam Wam właśnie tę!

Praca nad nią zajęła mi praktycznie cały ubiegły rok i początek tego. Jest to pierwszy tom dżdżowniczej trylogii, która zajmuje mi teraz większą część głowy. Drugi tom jest już napisany i czeka na narysowanie. Mogę Was już teraz zapewnić, że jeśli wydaje Wam się, że wiecie, jak się skończy ta historia, to na pewno uda mi się Was jeszcze nie raz zaskoczyć 😁

Komiks wydaje Wydawnictwo Nasza Księgarnia
Napisałam, narysowałam i wymyśliłam go ja.
Premiera już 19 czerwca!

Opis ze strony wydawcy: Rodzice Bepy prowadzą międzygalaktyczne biuro podróży, które organizuje wycieczki po Ziemi dla członków kosmicznej społeczności. Bepa potrzebuje towarzystwa, dlatego postanawia przygarnąć Ziemianina. Rodzice nie są przekonani, ale ostatecznie dają za wygraną, bo podobno opieka nad człowiekiem uczy odpowiedzialności… Tymczasem przed biurem podróży skomplikowane zadanie: organizacja wycieczki po Ziemi dla trudnego klienta. Marudny profesor nienawidzi ssaków, a od jego raportu zależy, czy Kosmiczna Rada przyjmie je do Wspólnoty…

Jak Ziemianie wypadną w oczach kosmitów? Czy kosmici sprawdzą się jako przyjaciele? Czy profesor zmieni zdanie na temat ssaków? I właściwie, dlaczego tak bardzo ich nie lubi?

Pierwszy tom prześmiesznej i wypełnionej akcją serii komiksów Nikoli Kucharskiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz