czwartek, 22 sierpnia 2019

Zaginiona Wyspa - zapowiedź

Zaczęło się jakieś siedem lat temu, kiedy z pokątnych szkiców i rysunków narodził się pomysł na książkę. Pomysł przerodził się w pierwszą wersję, która była też moim dyplomem licencjackim.
Z pomocą Naszej Księgarni powstała druga wersja, a później (kiedy wpadłam w szał ulepszania i poprawiania) trzecia i czwarta...
Od tamtego momentu przerysowywałam ją i zmieniałam jeszcze kilka razy wystawiając na próby świętą cierpliwość mojej redaktorki, Kasi, co pewnie kosztowało ją sporo siwych włosów :)

Koniec, końców książka została skończona i ma się ukazać 16 października.

128 stron, książko-komiksu przygodowego opowiadającego o moim czterodniowym pobycie na tytułowej Zaginionej Wyspie.

Zamawiajcie i kupujcie premierowo, póki nie zmieniłam zdania i nie postanowiłam narysować jej po raz kolejny, od nowa...
W oczekiwaniu na premierę obgryzam paznokcie nad waszymi opiniami i przyzwyczajam się do życia w post-zaginiono-wyspowym świecie :)
Zapowiedź na stronie nk: https://nk.com.pl/zaginiona-wyspa/2730/ksiazka.html#.XV5xb-MzaV4

Opis ze strony wydawcy:

Niezwykła książka składająca się z dwóch przeplatających się opowieści. Jedna to współczesny komiks Nikoli Kucharskiej. Druga pochodzi z XIX wieku i ma formę naukowo-badawczego dziennika Alojzego Rzepy. Co łączy oboje twórców? Tytułowa zaginiona wyspa…
"Klimat jest tu ciepły, a wokół plaży rośnie przypominający dżunglę las. Nie wiem, gdzie jestem. Moja machina rozbiła się godzinę temu. Ruszam w teren. Planuję wszystko notować".
Alojzy Rzepa


"Ale tu gorąco! Wszędzie latają komary giganty, a kompas nie działa. Na plaży znalazłam dziwną książkę. Zapiski Alojzego Rzepy coraz bardziej mnie wciągają..."
Nikola Kucharska


Z książki dowiesz się:
- jak rozpoznać maczużnika i do czego może być przydatny?
- co jedzą Bompujowie?
- jak postąpić, gdy złapie się nemroda czarnego?
- co to są gadzianka i kąsacz?
- czy Meduzy i Jedeni są niebezpieczni?
- dlaczego na pustyni warto szukać czarciego kokona?
…i o wielu innych ważnych sprawach.


Najbardziej odlotowa książka podróżniczo-przygodowa ostatnich lat!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz