środa, 20 czerwca 2018

Obrona Dyplomu - "Wehikuł Czasu"

Dziś, w Katowickim Rondzie Sztuki odbyła się publiczna obrona mojej pracy dyplomowej magisterskiej. Projekt nosi tytuł "Wehikuł Czasu" i jest makietą ilustrowanej układanki, składającej się z 77 sześciennych klocków. Kilka zdjęć i ilustracji tego projektu, można było podejrzeć na moim blogu, facebooku i instagramie.
Projektowi praktycznemu towarzyszyła praca pisemna, pt "Sposoby wizualizowania czasu w komiksie".
Poniżej zdjęcia z obrony:













Bardzo mnie cieszy ciepłe przyjęcie projektu i wszystkie miłe słowa, które usłyszałam od widzów. Dr. Monika Starowicz, która recenzowała mój projekt napisała mi wspaniałą recenzję, a dr hab. Irma Kozina, pod kierunkiem której pisałam część teoretyczną świetnie przedstawiła jej zawartość. Promotorkami pracy były dr hab. Justyna Szklarczyk Lauer oraz dr Anna Machwic. Specjalne podziękowania dla prof. Romana Kalarusa w którego pracowni plakatu spędziłam ostatnie dwa lata oraz prof. Katarzynie Gawrych-Olender.
Zdjęcia wykonała Agnieszka Pogan.

A tu jeszcze kilka zdjęć z wystawy najlepszych dyplomów, którą jeszcze do połowy lipca można oglądać w Katowickim Rondzie Sztuki:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz