W tym roku, w ramach zajęć z animacji każdy z nas tworzył grę w programie Construct II, mającą, mniej lub bardziej, nawiązywać do tematu "Roboty".
Moja gra toczy się w zautomatyzowanym, totalitarnym mieście, całkowicie opanowanym przez roboty. Jedyną żywą istotą jest nasza bohaterka, która bardzo źle się czuję będąc człowiekiem wśród robotów. Dlatego też, podczas rozgrywki naszym celem jest zbieranie części, za pomocą których, nasza bohaterka będzie mogła się przebudować w robota. Ponieważ każdy robot potrzebuje zasilania, naszym kolejnym zadaniem jest zbieranie butli z energią. Gra kończy się, kiedy staniemy się w 100% robotami i będziemy mieli całą energię potrzebną do zasilenia naszej bohaterki.
Szkice bohaterki przed i po przemianie w robota, oraz opis wstępnej koncepcji gry |
Opis świata, i kilka wstępnych pomysłów. |
Dalsze szkice bohaterki - z różnych stronKilka screenów z gry : |
Oto rysunki plansz po miedzy którymi porusza się nasza postać:
Rysunki pojazdów, które jeżdżą po mieście:
Elementy otoczenia:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz