środa, 18 czerwca 2014

Gra - szkice i elementy

W tym roku, w ramach zajęć z animacji każdy z nas tworzył grę w programie Construct II, mającą, mniej lub bardziej, nawiązywać do tematu "Roboty". 

Moja gra toczy się w zautomatyzowanym, totalitarnym mieście, całkowicie opanowanym przez roboty. Jedyną żywą istotą jest nasza bohaterka, która bardzo źle się czuję będąc człowiekiem wśród robotów. Dlatego też, podczas rozgrywki naszym celem jest zbieranie części, za pomocą których, nasza bohaterka będzie mogła się przebudować w robota. Ponieważ każdy robot potrzebuje zasilania, naszym kolejnym zadaniem jest zbieranie butli z energią. Gra kończy się, kiedy staniemy się w 100% robotami i będziemy mieli całą energię potrzebną do zasilenia naszej bohaterki.

To szkice do pierwszej koncepcji gry, trochę innej - Bohaterka miała trafić do świata snów. Świat ten miał być cały zasiedlony przez roboty, które chcą naszą bohaterkę złapać. Jej zadanie polega na uciekaniu przed robotami i odnalezieniu drzwi do jawy. Jeżeli da się złapać - przegrywa i na zawsze pozostaje we śnie

Szkice bohaterki przed i po przemianie w robota, oraz opis wstępnej koncepcji gry

Opis świata, i kilka wstępnych pomysłów.

Dalsze szkice bohaterki - z różnych stron

Kilka screenów z gry :






Oto rysunki plansz po miedzy którymi porusza się nasza postać:









Rysunki pojazdów, które jeżdżą po mieście:


Elementy otoczenia: 




Mieszkańcy miasta:



Główna bohaterka:





Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza