sobota, 5 października 2013

Storyboardy

Po lewej, Irmina, po prawej elementy do mojego starego flashowego portfolio -> portfolio 
 (Które robiłam w liceum. Ponieważ jest robione w Flashu to bardzo długo się wczytuje. To moje pierwsze "spotkanie z animacją". Wszystkie elementy rysowałam odręcznie)

Storyboardy do moich animacji - Pierwszy to miała być czołówka do "Pana Plamki i Jego Kota". Bardzo chciałabym ją kiedyś zrobić, ale niestety ciągle brakuje mi czasu, a zapowiada się z tego pracochłonny projekt. Po prawej storyboard do animacji o Sherlocku Holmesie. Ostatecznie wygląda zupełnie inaczej (niestety po wszystkich poprawkach i korektach, gorzej niż w zamyśle). W założeniu animacja klimatem miała nawiązywać do teatrzyku cieni i miała być czarno biała. Niestety oryginał bardzo odbiegł od zamysłu - nie do końca z mojej woli -> sherlock holmes animacja

Po lewej, komiks, który rysowałam dla Michała. Niestety robiłam go bardzo na szybko, żeby naszkicować mu co mniej więcej sobie wyobraziłam, podczas naszej rozmowy o wycieczce do Pszczyny i wypchanym mieczniku. Po prawej szkic kolorystyczny do obrazu który malowałam na malarstwie. Niestety szkic kolorystyczny jest dużo lepszy niż obraz, który powstał na jego podstawie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz