czwartek, 29 grudnia 2022

Podsumowanie roku 2022

 To był niezły rok! Za swój największy tegoroczny sukces uważam miesięczny urlop od pracy i liczne weekendowe wyjazdy. Powoli uczę się odpoczywać i funkcjonować w duchu myśli “pracuję, żeby żyć, a nie żyję, żeby pracować”. Niby oczywiste, a jednak ciężkie do praktykowania.

Jeśli chodzi o sferę zawodową, to kontynuowałam długoletnią i owocną współpracę z Naszą Księgarnią, która nieustannie zapewnia mi możliwość rozwijania się podczas pracy nad ambitnymi i autorskimi projektami. W wyniku tej komitywy powstało m.in wydane w tym roku „Miasto Psów”, ale też bardzo wyjątkowa dla mnie książka, która będzie miała premierę w połowie przyszłego roku. Pracujemy też nad dwoma kolejnymi, bardzo wyjątkowymi projektami, na które już bardzo się cieszę!

Dzięki Naszej Księgarni, a szczególnie dzięki pracy Agnieszki z działu praw, moje książki dotarły też do wielu nowych krajów. Udało mi się wydać kilka książek m.in. na rynku skandynawskim, niemieckim i w Turcji. Szczególnie cieszy mnie ogromny sukces „Faktów i plotek o smokach” na rynku międzynarodowym.

Rozpoczęłam też współpracę z kilkoma nowymi wydawnictwami. Bardzo cieszę się z pracy z Muduko, która zaowocowała grą „W Krainie Baśni”. To jeden z najprzyjemniejszych projektów, nad którymi pracowałam, a sama współpraca była świetną i kreatywną przygodą. 

Kontynuowałam też współpracę z wydawnictwem Olesiejuk, które umożliwiło mi współtworzenie wspaniałej i ważnej książki „15 (u)ważnych opowieści”.

Zaczęłam też przygodę z jeszcze jednym wspaniałym wydawcom. Nie mogę jeszcze zdradzić szczegółów, ale w przyszłym roku na pewno opowiem Wam więcej o tworzonym przez nas projekcie ;)

Nawiązałam współpracę z zagranicznymi wydawcami i klientami, która zaowocowała fajnymi projektami - tu również o szczegółach opowiem wkrótce.

Stworzyłam też w tym roku naprawdę świetną książkę z autorem, z którym bardzo lubię współpracować. Niestety książka jeszcze nie doczekała się premiery ze względu na niekorzystne okoliczności. Trzymajcie mocno kciuki, żeby w przyszłym roku udało się jej jednak zaistnieć na rynku!

Mam nadzieję, że dla Was ten rok był równie owocny, a w nadchodzącym życzę Wam zdrowia, spokoju, odpoczynku, sukcesów i wszystkiego, co najlepsze!

Postaram się Was zaskoczyć nowymi ciekawymi projektami i pięknymi książkami!


Rok 2022 w liczbach:

-1 nowa wydana książka autorska

-1 wydana gra i jedna zilustrowana, która czeka na premierę

- 9 wydań zagranicznych książek oraz kilkanaście kolejnych w trakcie przygotowaniu

- 1 wydana książka z moimi ilustracjami

- 5 skończonych zilustrowanych projektów książkowych i kolejne 3 w toku
- 2 zlecenia związane z projektowaniem postaci

- 1 zaprojektowany zestaw zakładek do książek

- 2 spotkania w ramach targów książki

- 1 wystawa zagraniczna, w której brałam udział







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz