poniedziałek, 22 maja 2023

Targi Książek i Mediów VIVELO

Wczoraj miałam przyjemność uczestniczyć w Targach Książki i Mediów VIVELO, gdzie podpisywałam m.in. "Miasto Kotów" na stoisku Wydawnictwa Nasza Księgarnia

Jak zawsze super było się spotkać z moimi czytelnikami, redaktorkami i wydawcą 
Dziękuję wszystkim za przybycie I do zobaczenia przy kolejnej okazji!

Targi odbywały się na Stadionie Narodowym w Warszawie:


Na stoisku Naszej Księgarni podpisywałam m.in. "Miasto Kotów":


 

Później wpadłam z wizytą do Agory, gdzie spotkałam Agatę Romaniuk i jej Kocią Szajkę:


No i poznałam osobiście Kurzola:


Który postanowił zbiedz ze stoiska Agory i sprawdzić co się kryje pod łóżkami we Wrocławiu - coś czuję, że na jakiś czas muszę zamknąć odkurzacz w szafie...


A tu moje tegoroczne targowe łupy z Naszej Księgarni:


Szczególnie polecam "Fake Newsy", które są super zabawnie napisane! Moje zdecydowane top 1 z tego zestawienia! Polecam też "Króla Ptaków" - także bardzo zabawnego oraz "Zwierzęta Miast" z pięknymi ilustracjami Diany Karpowicz!


A powyżej nowy plakato-katalog Agory, który ma po jednej stronie Kurzolową okładkę!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz