wtorek, 4 kwietnia 2023

"Miasto Kotów" - zapowiedź

 Po premierze "Miasta Psów" podniosło się wiele głosów: "Zdrada! Jakie psy?!" - mówiły jedne, "A kiedy koty!?" pytały drugie. 

Dziś więc uspokajam całą społeczność kotów, kociarzy i kotolubów - "Miasto kotów" nadciąga!

W środku znajdziecie czystą esencję kotowatości, masę kotów i spraw okołokocich. Poznacie słynne koty, absolutne podstawy kociej etykiety, odwiedzicie Kocie Targi Ciepła, Koci Konwent fantasy, SPA oraz wiele innych lokacji wypełnionych po brzegi kocim contentem.

---

Premiera już 17 maja 2023! 

Napisałam, narysowałam i wymyśliłam ja, 

Zredagowała Joanna Wajs 

Wydaje Wydawnictwo Nasza Księgarnia 

---

A tu jeszcze opis książki:

"Przybijcie łapkę, szczęściarze! Dzisiejszą noc zapamiętacie na zawsze! Wydaje się wam, że uczestniczyliście już w ekscytujących wycieczkach? No więc właśnie WYDAJE SIĘ WAM! W przeciwieństwie do tych nudziarzy – licencjonowanych przewodników – ja znam Miasto Kotów na wylot, od piwnic aż po dachy! Nazywam się Szprota i jestem najlepszą prawie zarejestrowaną i niemal oficjalną przewodniczką po kociej metropolii!

Podczas oprowadzania przez Szprotę ciągle coś się dzieje! Zwiedzicie z nią fabrykę pudeł i kartonów (mebli niezbędnych w każdym kocim domu), w spa naostrzycie pazury o skórzany fotel albo nowiutką komodę, a na sali gimnastycznej weźmiecie udział w kursie spania na lewym boku. Możecie też skorzystać z usług pucyfutrów, ugniataczy i smaczkodawców. Jest tylko jedno ale: wasza przewodniczka ciągle gubi najdziwniejsze przedmioty! Pomożecie jej szukać?"


Na zachętę kilka szkiców z książki:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz