poniedziałek, 12 czerwca 2017

Jak to działa? Zwierzęta.

A już za dwa dni oficjalna premiera mojej najnowszej książki - "Jak to działa? Zwierzęta."
Bardzo jestem z tej książki zadowolona i nie mogę się doczekać reakcji czytelników ;) 

Pomysł na tą książkę wypłynął po zrobieniu "Opowiem Ci mamo, co robią koty" - przekrój kota tak się spodobał czytelnikom, że razem z Naszą Księgarnią postanowiliśmy pociągnąć ten temat. Tak powstało "Jak to działa" czyli książka w której przekrajam całkiem sporo różnych zwierzów. 

Przy książce pomagali dwaj konsultanci zoolodzy, którzy znaleźli naprawdę świetne ciekawostki i dużo przydatnych informacji. Dzięki temu, wydaje mi się, że książka zainteresuje dzieci, ale również dorośli znajdą w niej coś dla siebie :)

Poniżej zdjęcia z książki:
















Kilka rozkładówek:






Okładka w ładniejszej jakości:



A tutaj ja, zaraz po otrzymaniu egzemplarzy autorskich :)


Ilustracje, projekt graficzny, teksty w dymkach: Nikola Kucharska
Wydawnictwo Nasza Księgarnia 2017

3 komentarze:

  1. Genialna! Właśnie ją zamówiłam i nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Jestem zachwycona ilustracjami, zanim dałam książkę Córce musiałam sama podotykać, pooglądać, poczytać. Mądra i piękna książka. Teraz zamówiłam kolejną pozycję na prezent w rodzinie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :) Strasznie się cieszę, że książka się podoba. Życzę zatem miłej lektury, dobrej zabawy i ślę pozdrowienia!

      Usuń