piątek, 9 września 2022

"W Krainie Baśni" - premiera

Wczoraj dotarły do mnie egzemplarze autorskie najnowszej gry planszowej, którą miałam przyjemność ilustrować. Tym razem jest to gra "W Krainie Baśni" wydana przez Wydawnictwo Muduko

Gra ma mocno wyszukiwankowy klimat, masę detali i nadaje się dla całej rodziny.

Jest to pierwsza planszówka, w której miałam aż takie pole do popisu - bardzo jestem zadowolona z finalnego efektu. Powrót do znanych i wałkowanych baśni był ciekawym doświadczeniem, a krytyczne spojrzenie na nie z dzisiejszej perspektywy dało mi sporo przemyśleń. Większość z tych baśni, aż się prosi o przepisanie/komentarz, albo zarzucenie ich w kąt. Nie wszędzie niestety było miejsce na graficzne umieszczenie takich komentarzy, ale tam, gdzie się dało, pokusiłam się o swoją interpretację. W tym kontekście szczególnie zadowolona jestem ze "Smoka Wawelskiego" :)  








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz