wtorek, 22 grudnia 2020

“Bacterial Girl”

 Kiedy byłam mała, zawsze zastanawiało mnie, dlaczego Madonna nagrała piosenkę o bakteriach. Czy tak bardzo ją interesują, że musiała muzycznie opracować owoc swoich rozmyślań? Czy ma jakąś fobię związaną z bakteriami? Czy to piosenka będąca pochwałą dla najnowszych zdobyczy nauki? A może ja nie orientuje się w najnowszych wiadomościach, i odkryta została jakaś bakteria, o której wiedzą wszyscy poza mną? Te pytania nie dawały mi spokoju - o co chodziło Madonnie?

Nie znałam wtedy zbyt dobrze angielskiego, więc nie mogłam z tekstu piosenki wyłuskać sedna problemu - pozostawłao mi uparcie wsłuchiwać się w refren, próbując rozważyć każdą możliwą ewentualność.

Jeśli robicie teraz w głowie gorączkowy przegląd repertuaru Madonny i nie potraficie przypomnieć sobie, w którym utworze śpiewała o bakteriach, to pewnie jesteście tak samo rozczarowani jak ja, kiedy odkryłam, że jeden z jej największych hitów wcale nie nazywa się “Bacterial Girl”.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz