sobota, 2 grudnia 2023

Targi Książki we Wrocławskiej Hali Stulecia

 Kilka kadrów z wczorajszych Targów Książki we Wrocławskiej Hali Stulecia ❤️ 

Dziękuję wszystkim wspaniałym czytelnikom za odwiedziny i rozmowy. Szczególne podziękowania dla Tadka, który (poza zabawianiem mnie rozmową) sprezentował mi też piękny obrazek! 

Cieszy mnie też ilość "Zaginionych Wysp" które dziś porysowałam i podpisałam ❤️

Razem z Bogusław Janiszewski brałam też udział w super miłym spotkaniu autorskim, dotyczącym najnowszego tomu "Kurzola", na którym, wraz z uczestnikami, narysowaliśmy adrenalinę — jedną z bohaterek naszej książki!

Szczególne podziękowania ślę do Wydawnictwa Nasza Księgarnia oraz Wydawnictwa Agora dla dzieci, które gościły mnie na swoich stoiskach!











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz