czwartek, 21 października 2021

Wielka Księga ciekawostek tomy 1 i 2

Są! Właśnie dotarły do mnie dwa tomy "Wielkiej Księgi Ciekawostek" napisanej przez Annę Wiśniewską, narysowanej i zaprojektowanej przeze mnie i wydanej przez wydawnictwo Olesiejuk!
To jedne z tych książek, nad którymi pracowałam tak długo, że po ich skończeniu poczułam w życiu pustkę, bo zapomniałam już, jak to jest żyć, nie robiąc ich.


Jestem bardzo zadowolona z efektu finalnego - postanowilam narysować je nieco inaczej niż zwykle.

Obie książki mają po 160 bardzo bogato ilustrowanych stron, dużo wiedzy i ciekawych faktów. Polecam!

Więcej ilustracji z tomu drugiego możecie już zobaczyć na moim behance. Wkrótce wrzucę też tom pierwszy. Zdjęcia tomu 2 -> KLIK




































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz