niedziela, 22 lutego 2015

Kamasutra

Pamiętacie Anitę? Wspominałam już, że posłużyła mi również w innym, bardziej kontrowersyjnym projekcie...

Jako, że zazwyczaj ilustruję książki dla dzieci albo młodzieży, ten projekt był dla mnie wyzwaniem.
Fabuła jest, muszę przyznać, bardzo płytka, a obrazki oparte na stereotypach - ale o to mi właśnie chodziło w tej publikacji. Ilustracje uzupełniają krótkie teksty i charakterystyki, a całość ukryta jest pod powłoczką przewodnika, wydawanego przez agencję towarzyską...

Na początek przedstawiam wam moich bohaterów:


A tutaj zdjęcia z książki. Drukowana na papierze powlekanym 120g, szyta czerwonymi nićmi, format A5, okładka foliowana na mat z czerwonym, płóciennym grzbietem. Projekt niekomercyjny, szuka wydawcy. Zainteresowanych wydaniem książki, zapraszam do kontaktu - prześlę wtedy większy fragment i prezentację książki.














5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi słyszeć, że się podoba :)

      Usuń
  2. Świetna! Gdzie można ją kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety na razie nigdzie - powstały tylko 3 egzemplarze na użytek własny, ale mam nadzieję, że uda się ją wydać za jakiś czas :)

      Usuń
  3. Super! Daj znać jak już będzie można ją nabyć. :)

    OdpowiedzUsuń